10 februari 2016

De actiegroep

De deelnemers
Per jaar wisselt de groep deelnemers enorm. Het zijn elk jaar enthousiaste jongeren die hun vakantie op een goede manier willen besteden. De groep van dit jaar bestaat uit 8 deelnemers die in de zomer naar verschillende projecten in verschillende landen gaan.

De commissie
De commissie is in het leven geroepen om de actiegroep door de jaren heen te ondersteunen. Het doel van de commissie is om een stabiele basis te vormen voor deelnemers die met actiegroep Voorthuizen mee draaien. De samenstelling van de commissie blijft meerdere seizoenen hetzelfde, in tegenstelling tot deelnemers en stafleden. Daardoor onstaat er een enthousiaste club mensen, die na verloop van tijd meer kennis en ervaring op doen. En daar zijn de deelnemers alleen maar bij gebaat!